PERFORMANCE ABSTRACT - Analiza activității comerciale
Asigură:
- Transformarea datelor obţinute din procesele de bază în informaţia necesară managementului activităţii comerciale
- Analiza în funcție de diverse criterii:
- stocurilor;
- achiziţiilor de mărfuri;
- vânzărilor;
- soldurilor la furnizori şi clienţi,
- Redarea evoluţiei proceselor:
- aprovizionare;
- vânzare.
- Reprezentarea sub formă tabelară sau grafică a rezultatelor obţinute;
- Folosirea operaraţiilor de grupare, sortare şi filtrare ale informaţiei după criteriile:
- gestiune;
- produs;
- grupe de produse;
- agenți;
- furnizori;
- clienți.
Avantaje:
- Utilizarea aplicaţiei se face prin comenzi foarte simple, accesibile oricărui utilizator de calculator personal;
- Există posibilitatea redării doar a valorilor de top;
- Se pot analiza consecutiv mai multe date (cantitate, valoare de achiziție, adaos, valoare de vânzare), grupate după un anumit criteriu;
- Este posibilă analiza consecutivă a unui set de date din mai multe perioade calendaristice;
- Dinamica activităţii se poate raporta la oră, zi, săptamână, lună, trimestru şi an;
- Se poate pune în evidență trendul unui proces;
- Salarizarea agenţilor se poate raporta la vânzare, încasare sau targete.
«
Înapoi
Structura vanzarilor pe grupe de produse
Structura vanzarilor pe agenti intr-o perioada de timp
Evolutia vanzarii zilnice pe agenti
Analiza comparativa intre volumul de vanzare si adaosul realizat