Commercial Abstract HRC - Solutie pentru activitati de vanzare in unitati de alimentatie publica si hoteliere
Asigură:
- Înregistrarea şi întocmirea documentelor primare de gestiune referitoare la:
-
- preluare marfă de la furnizor;
- transfer între gestiuni;
- transformare materii prime în produse finite;
- modificare de preţ;
- facturare;
- emitere bonuri fiscale;
- încărcare livratori;
- evidență ambalaje;
- consum intern;
- decont cu furnizorii şi clienţii;
- promoții.
- Evidenţa riguroasă a tranzacţiilor de mărfuri şi bani, a stocurilor şi a soldurilor la furnizori şi clienţi;
- Prelucrarea pe loturi de produse și punerea în evidență a valabilității lor;
- Transmisie de date între punctele de lucru şi sediul firmei;
- Setul complet de rapoarte necesar coordonării activităţii de vânzare şi distribuţie.
Avantaje:
- Utilizare simplă, cu minim de pregătire al personalului;
- Informațiile referitare la societățile comerciale sunt preluate online atât la înregistrarea lor cât și la întocmirea documentelor primare;
- Emiterea, înregistrarea şi urmărirea comenzilor la furnizori, de la clienţi şi între punctele de lucru;
- Folosirea reţetelor de fabricaţie;
- Exprimarea preţului în lei și opțional valută;
- Urmarirea efectelor de decontare;
- Gestionarea eficientă a ambalajelor;
- Efectuarea inventarierii cu ajutorul terminalelor mobile de tip P.D.A. sau tablet PC;
- Asigură interfatarea cu cântarele electronice cu etichetare;
- Integrare cu alte aplicaţii Abstract: POS Abstract Restaurant, Mobile POS Abstract și Accommodation Abstract.
«
Înapoi
Meniu principal aplicatie
Interfata receptie marfa